Då har man slutat att jobba med Skoda !!!!! har inget nytt jobb än men hoppas att jag får ett snart !!!
Vill helst inte jobba som bilmek men men det märker man !! :):)
Mvh Karlzzon
Slutat
-
fabia rs
- Inlägg: 15312
- Blev medlem: 15 januari 2011, 19:40
- Ort: [Annan kommun]
- Bilmodell: Octavia RS II / Subaru Impreza GT
-
fabia rs
- Inlägg: 15312
- Blev medlem: 15 januari 2011, 19:40
- Ort: [Annan kommun]
- Bilmodell: Octavia RS II / Subaru Impreza GT
Sv:Sv:Sv:Slutat
Tack !
Vi kan ta en fika på Bildepån Nacka nån da om du vill Nalle !!!
Mvh Karlzzon
Vi kan ta en fika på Bildepån Nacka nån da om du vill Nalle !!!
Mvh Karlzzon

