SNÖ!

I detta forum skriver vi om icke bilrelaterade saker.
Skriv svar
Theo
Inlägg: 13795
Blev medlem: 6 november 2012, 23:59
Ort: Stockholm
Bilmodell: Skoda octavia 4x4 elegance
Kontakt:

SNÖ!

Inlägg av Theo »

tjoho!lite SNÖ!nu blir jag sugen att åka ut och busa lite.....
vibrante
Inlägg: 16373
Blev medlem: 4 september 2008, 02:01
Ort: Haninge
Bilmodell: Octavia 2 RS
Kontakt:

Sv:Sv:SNÖ!

Inlägg av vibrante »

Synd att man Jobbar och att man inte har en Scout!!!!!!!!!
Men nästa vinter då jäklar har man nog en Scout och hoppas på mera snö !!! ===))))=)))=)))=)))))=)
Theo
Inlägg: 13795
Blev medlem: 6 november 2012, 23:59
Ort: Stockholm
Bilmodell: Skoda octavia 4x4 elegance
Kontakt:

Sv:Sv:Sv:SNÖ!

Inlägg av Theo »

[quote]Synd att man Jobbar och att man inte har en Scout!!!!!!!!!
Men nästa vinter då jäklar har man nog en Scout och hoppas på mera snö !!! ===))))=)))=)))=)))))=)[/quote]
Bra där,skulle jag köpa bil idag skulle det bli en scout.
Furby
Inlägg: 62356
Blev medlem: 5 mars 2010, 15:56
Ort: [Annan kommun]
Bilmodell: Octavia E 4x4
Kontakt:

Sv:Sv:Sv:Sv:SNÖ!

Inlägg av Furby »

Snö. Försenad hjulklapp.
makkara
Inlägg: 1427
Blev medlem: 12 november 2007, 00:33
Ort: Ulricehamn
Bilmodell: Skoda Fabia Combi Elegance
Kontakt:

Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:SNÖ!

Inlägg av makkara »

...JAG VILL HA DSG-LÅDA TILL SCOUTEN!!!
Furby
Inlägg: 62356
Blev medlem: 5 mars 2010, 15:56
Ort: [Annan kommun]
Bilmodell: Octavia E 4x4
Kontakt:

Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:SNÖ!

Inlägg av Furby »

Kul idag

http://s26.photobucket.com/albums/c117/FabiaBenke/?action=view&current=fd8a3c51.flv
Furby
Inlägg: 62356
Blev medlem: 5 mars 2010, 15:56
Ort: [Annan kommun]
Bilmodell: Octavia E 4x4
Kontakt:

Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:SNÖ!

Inlägg av Furby »

Det behöver inte vara snö och halt.

http://www.youtube.com/watch?v=Vx9UxzM3RQk&eurl=
vibrante
Inlägg: 16373
Blev medlem: 4 september 2008, 02:01
Ort: Haninge
Bilmodell: Octavia 2 RS
Kontakt:

Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:SNÖ!

Inlägg av vibrante »

Fy satan vad sjukt, vad gör hon egentligen...Synd om Skodan !!!!
snigeln
Inlägg: 3220
Blev medlem: 2 juli 2009, 02:23
Ort: Boden
Bilmodell: Seat Alrea XL Freetrack
Kontakt:

Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:SNÖ!

Inlägg av snigeln »

[quote]Det behöver inte vara snö och halt.

http://www.youtube.com/watch?v=Vx9UxzM3RQk&eurl=[/quote]

kvinnor kan... ;-)
Theo
Inlägg: 13795
Blev medlem: 6 november 2012, 23:59
Ort: Stockholm
Bilmodell: Skoda octavia 4x4 elegance
Kontakt:

Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:SNÖ!

Inlägg av Theo »

herregud......
Skriv svar