SNÖ!
-
vibrante
- Inlägg: 16373
- Blev medlem: 4 september 2008, 02:01
- Ort: Haninge
- Bilmodell: Octavia 2 RS
- Kontakt:
Sv:Sv:SNÖ!
Synd att man Jobbar och att man inte har en Scout!!!!!!!!!
Men nästa vinter då jäklar har man nog en Scout och hoppas på mera snö !!! ===))))=)))=)))=)))))=)
Men nästa vinter då jäklar har man nog en Scout och hoppas på mera snö !!! ===))))=)))=)))=)))))=)
-
Theo
- Inlägg: 13795
- Blev medlem: 6 november 2012, 23:59
- Ort: Stockholm
- Bilmodell: Skoda octavia 4x4 elegance
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:SNÖ!
[quote]Synd att man Jobbar och att man inte har en Scout!!!!!!!!!
Men nästa vinter då jäklar har man nog en Scout och hoppas på mera snö !!! ===))))=)))=)))=)))))=)[/quote]
Bra där,skulle jag köpa bil idag skulle det bli en scout.
Men nästa vinter då jäklar har man nog en Scout och hoppas på mera snö !!! ===))))=)))=)))=)))))=)[/quote]
Bra där,skulle jag köpa bil idag skulle det bli en scout.
-
Furby
- Inlägg: 62356
- Blev medlem: 5 mars 2010, 15:56
- Ort: [Annan kommun]
- Bilmodell: Octavia E 4x4
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:SNÖ!
Snö. Försenad hjulklapp.
-
makkara
- Inlägg: 1427
- Blev medlem: 12 november 2007, 00:33
- Ort: Ulricehamn
- Bilmodell: Skoda Fabia Combi Elegance
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:SNÖ!
...JAG VILL HA DSG-LÅDA TILL SCOUTEN!!!
-
Furby
- Inlägg: 62356
- Blev medlem: 5 mars 2010, 15:56
- Ort: [Annan kommun]
- Bilmodell: Octavia E 4x4
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:SNÖ!
Kul idag
http://s26.photobucket.com/albums/c117/FabiaBenke/?action=view¤t=fd8a3c51.flv
http://s26.photobucket.com/albums/c117/FabiaBenke/?action=view¤t=fd8a3c51.flv
-
Furby
- Inlägg: 62356
- Blev medlem: 5 mars 2010, 15:56
- Ort: [Annan kommun]
- Bilmodell: Octavia E 4x4
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:SNÖ!
Det behöver inte vara snö och halt.
http://www.youtube.com/watch?v=Vx9UxzM3RQk&eurl=
http://www.youtube.com/watch?v=Vx9UxzM3RQk&eurl=
-
vibrante
- Inlägg: 16373
- Blev medlem: 4 september 2008, 02:01
- Ort: Haninge
- Bilmodell: Octavia 2 RS
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:SNÖ!
Fy satan vad sjukt, vad gör hon egentligen...Synd om Skodan !!!!
-
snigeln
- Inlägg: 3220
- Blev medlem: 2 juli 2009, 02:23
- Ort: Boden
- Bilmodell: Seat Alrea XL Freetrack
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:SNÖ!
[quote]Det behöver inte vara snö och halt.
http://www.youtube.com/watch?v=Vx9UxzM3RQk&eurl=[/quote]
kvinnor kan... ;-)
http://www.youtube.com/watch?v=Vx9UxzM3RQk&eurl=[/quote]
kvinnor kan... ;-)
-
Theo
- Inlägg: 13795
- Blev medlem: 6 november 2012, 23:59
- Ort: Stockholm
- Bilmodell: Skoda octavia 4x4 elegance
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:SNÖ!
herregud......

