nya bilder

I detta forum skriver vi om icke bilrelaterade saker.
Theo
Inlägg: 13795
Blev medlem: 6 november 2012, 23:59
Ort: Stockholm
Bilmodell: Skoda octavia 4x4 elegance
Kontakt:

nya bilder

Inlägg av Theo »

tjena!
har lagt upp lite nya bilder på bilen med de nya hjulen och nya grillen på...snart ska jag ha en frontbåge ochså.vad tycks?
Lorin
Inlägg: 1979
Blev medlem: 18 september 2009, 09:52
Ort: Vadstena
Bilmodell: Skoda Felicia Pickup
Kontakt:

Sv:nya bilder

Inlägg av Lorin »

Snyggt!
Jag noterade ögonlocken du hade på bilen, vart har du köpt dom?
Finns det till Felicia?

/Anders
Theo
Inlägg: 13795
Blev medlem: 6 november 2012, 23:59
Ort: Stockholm
Bilmodell: Skoda octavia 4x4 elegance
Kontakt:

Sv:Sv:nya bilder

Inlägg av Theo »

jadå det finns ,men jag har tagit bort ögonlocken.de nya bilderna är de med 15" på inte 18".men tack .
Lorin
Inlägg: 1979
Blev medlem: 18 september 2009, 09:52
Ort: Vadstena
Bilmodell: Skoda Felicia Pickup
Kontakt:

Sv:Sv:Sv:nya bilder

Inlägg av Lorin »

Vart finns dom att köpa?
Lorin
Inlägg: 1979
Blev medlem: 18 september 2009, 09:52
Ort: Vadstena
Bilmodell: Skoda Felicia Pickup
Kontakt:

Sv:Sv:Sv:Sv:nya bilder

Inlägg av Lorin »

Ögonlocken alltså.
Theo
Inlägg: 13795
Blev medlem: 6 november 2012, 23:59
Ort: Stockholm
Bilmodell: Skoda octavia 4x4 elegance
Kontakt:

Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:nya bilder

Inlägg av Theo »

prova MHstyling....
Theo
Inlägg: 13795
Blev medlem: 6 november 2012, 23:59
Ort: Stockholm
Bilmodell: Skoda octavia 4x4 elegance
Kontakt:

Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:nya bilder

Inlägg av Theo »

eller realcar
Skriv svar